فاصله

فاصله

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 120
بازدید کل : 6641
تعداد مطالب : 189
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

رتبه سنج گوگل

استیو جابز و اپل به روایت تصویر

: اپل تاسیس شد


کار در گاراژ دره سیلیکون، استیو جابز ، استیو وزنیاک و رونالد وین کامپیوتر اپل در ماه آوریل ساختند. اولین محصول این شرکت، اپل | نام گزاری شد، و در ماه جولای همان سال $ ۶۶۶٫۶۶ فروخته شد.

 

۱۹۸۰ : اپل در بین عموم می رود ، استیو جابز ثروتمند می شود


موفقیت اپل II، اپل در بین عموم مردم قرار میگرید ، تولید میلیونرهای بیشتر با IPO برای شرکت خودروسازی فورد بیش از ۳۰۰تا. جابز در میان آنها ست.

 

۱۹۸۳ : اپل لیزا راه اندازی کرد، که با شکست مواجه شد


اپل لیزا، اولین کامپیوتر شخصی که با یک رابط کاربری بود. با وجود رویکرد پیشگامانه خود جابز، لیزا ناموفق بود، عمدتا به علت برچسب قیمت آن $ ۹٫۹۹۵ که معادل ۲۱۵۵۸ دلار امروز است. با این حال ، محصول شکست خورده هم اسم دختر جابز بود,” لیزا در سال ۱۹۷۸ به دنیا آمد.

 

۱۹۸۴ : تبلیغ نمادین اپل مک برای سوپر جام


اپل cements شهرت خود را برای تفکر با معروف “برادر بزرگ(Big Brother)” با استفاده از آگهی جدید شروع به معروف مکینتاش در طول سوپر جام کرد. اگر چه آژانس تبلیغ خارج از رویاهای تبلیغات بود، اما جابز به دفاع از پرداخت که اونرو تحت فشار قرار دادند، اما با تمام این مخالفت ها هیئت مدیره اپل، جابز به تبلیغات ادامه داد.

 

۱۹۸۵ : استیو اپل ترک می کند


در میان افزایش تنش ها با اپل جان سکالی مدیر عامل شرکت و یک گروه از شکایات از کارکنان موفق شدند استیو جابز به زور و فشار از اپل بر کنار بکنند. این رویداد نشانگر یک نقطه کم برای هر دو اپل که به عنوان شرکت و استیو جابز بود، که نمی خواست دوباره به به این شرکت بازگردد، او بیش از یک دهه به این شرکت کمک کرد.

 

۱۹۹۷ : جابز به اپل باز می گردد

 

۱۹۹۸ : iMac بزرگترین محصول برای رقابت

 

۲۰۰۱ : وارد آی پاد


تاثیر آمدن استیو جابز طولی نکشد که اپل iPod و OS X به عمومی عرضه کرد، جابز NeXTSTEP سیستم عامل پیشگام تحت شرکت خود را بر همین اساس عرضه کرد. در حالی که جان روبنشتاین، رئیس مهندسی سخت افزار به کار گرفته شد، جابز به طور مستقیم بر نظارت توسعه نرم افزار بصری ساخته شده انجام می داد ، آی پاد ضربه ای در این میان رقابت وارد کرد.

 

۲۰۰۷ : ورود آیفون


ادغام سازی درس های یاد گرفته شده در طول سال و اصلاح آی پاد، اپل را به سمت تلفن های هوشمند کشانید که در این جریانات آی فون توسط اپل متولد شد، محصول که هنوز هم به عنوان یک کاری بزرگ که استیو جابز در اپل انجام گرفت.تکیه بر گوشی های صفحه نمایش لمسی مجموعه ای برای رقابت برای یک نسل کامل از رقیبان آینده است.
 

 

۲۰۱۰ : آی پد چیست؟


برخلاف انتظار از تحلیلگران و مصرف کنندگان, تبلت های اپل با محبوبیت برخوردار شدن. چشم انتقادی جابز برای جزئیات و بازاریابی ماهرانه توانست نظر منتقدین نسبت  به “آی پد لمسی بزرگ” تغییر بدهد که iPod Touch به یکی از داغ ترین گجت های مصرف کننده که تاکنون به فروش رسیده است.

 

۲۰۱۱ : استیو جابز استعفا داد


در مواجهه با سلامت در حال کاهش، استیو جابز به طور رسمی به عنوان مدیر عامل اپل استعفا داد، و او به عنوان راس یکی از موفق ترین شرکتهای الکترونیکی تا کنون پایان داد.در حالی که جابز صندلی خود را به جانشینش  تیم کوک واگذار کرد، او همچنان به عنوان رئیس هیئت مدیره اپل باقی می ماند، و ارتباط خودش با اپل نگه می دارد.

 

 

 

وخامت حال استیو جابز و افشاي زندگي خصوصي تيم كوك

 

چند روزي از خبر شگفتي ساز دنياي آي تي بيشتر نگذشته و هنوز بازار بحث در مورد سلامت جابز و آينده اپل پس از استيو جابز تحت رهبري تيم كوك داغ است.
اگر چه بعد از سال ٢٠٠٣ كه اولين بار خبر ابتلاي جابز به سرطان پانكراس اعلام شد هميشه درباره سلامت وي به خصوص در دوران غيبت او از اپل، شايعات فراواني وجود داشته است، اما اين بار پس از موضوع اعلام رفتن به مرخصي استعلاجي كه در اواخر سال قبل اعلام شد و برخلاف نوبت قبلي زمان پايان آن نيز اعلام نشد، به نظر مي رسد سلامت وي بيش از گذشته در خطر است.

در واقع اگر وضعيت جسماني وي در شش ماهه اخير را زير ذره بين ببريم كاملاً مشخص است كه او به طرز محسوسي تحليل رفته است و اين موضوع در كنفرانس WWDC 2011 كه آخرين حضور رسمي وي بر روي سن بود كاملاً واضح بود. علاوه بر آنكه جابز بسيار لاغر و نحيف و بي حال بود، حتي حين راه رفتن مي لنگيد.

اكنون عكسي از وي منتشر شده كه متعلق به جمعه همين هفته گذشته اعلام شده و حاكي از نحيف شدن جابز مانند بيماراني كه در آخرين مراحل سیر بيماري خود هستند بود. ناخودآگاه به ياد آخرين روزهاي زندگي ناصر حجازي افتادم 

جابز در کنفرانس اپل در سال 2008 شایعات در مورد مرگ خود را خیلی خیلی بزرگنمایی شده می خواند و می گوید نترسید الان فشار من 11 روی 7 است!

جابز به همراه همسرش لورن پاول جابز در مراسم اسکار سال 2009

اميدوارم همه اينها شايعه باشد و جابز مانند دو سال قبل با حضور در كنفرانس اپل و ديگر مراسمهاي رسمي بر اين شايعات خط بطلان بكشد.

اما در مورد تيم كوك مدير جديد اپل خبرهايي جالب منتشر شده است. تيم كوك بر خلاف جابز تقيد اخلاقي خاصي ندارد و حتي در طول زندگي خود هيچگاه زندگي مشترك نداشته است. تيم كوك ٥١ ساله يك همجنسگراي به تمام معنا است. او از دهه 80 میلادی که دانشجو بوده به همین وضعیت زندگی کرده و اكنون نيز با يكي از مديران گوگل كه در بخش يوتيوب فعال است به نام بنجامين لينگ زندگي مي كند! جالبتر اينكه تيم كوك خود به خوبي از واكنش منفي افکار عمومی نسبت به اين موضوع آگاه است و از انتشار اين موضوعات ابراز ناراحتي كرده است.
بايد ديد با در راس قرار گرفتن تيم كوك وضعيت محتواي رسانه اي اپل چه تغييراتي خواهد كرد. تا زمان حضور جابز در اپل محتواهاي مستهجن در اي تيونز و اپ استور ممنوع بود و هـيچگونه برنامه و يا بازي با محتواي صريح مستهجن در فروشگاه هاي اپل قرار نمي گرفت و از اين جهت سازندگان اين نوع برنامه ها و بازيها هميشه از اين سياست اپل انتقاد مي كردند اما جابز معتقد بود فروشگاه هاي اي تيونز بايد به حد كافي سالم باشد كه والدين بتوانند اطمينان كنند فرزندانشان در محصولات اپل چه مي كنند.

 

 

 

10 نكته عجيب در مورد استیو جابز

 

1. طبیعت در مقابل سرنوشت

مونا سیمسون رمان نویس شهیر آمریكایی خواهد كوچكتر استیو جابز است. اولین رمان سیمسون با عنوان "هرجایی بجز اینجا" در باره رابطه او با والدینش است كه قطعا والدین استیو نیز بوده اند. اما از آنجایی كه استیو به سرپرستی خانواده دیگری یزرگ شده بود از وجود یكدیگر خبر نداشتند. در دهه نود استیو تحقیقاتی انجام داد و از وجود خواهرش مطلع شد. 2 بچه كه از وجود یكدیگر اطلاعی نداشتند هر دو در دو حوزه مختلف تبدیل به بهترین هنرمندها در جهان می شوند.

2. نام پدرش "عبدالفتاح جندالی" است

اگر از شما نام پدر استیو را می پرسیدند به احتمال یك در زیلیون هم غیر ممكن بود به "عبدالفتاح جندالی" فكر می كردید. باید بدانید كه از نظر ژنتیكی 50% استیو یك مسلمان اهل سوریه است. در مصاحبه ای كه با عبدالفتاح انجام شده است او دلیل رها كردن استیو را مخالفت خانواده همسرش با نگهداری او عنوان كرده است. پدر عبدالفتاح یك میلیونر خودساخته سوریه ای است.عبدالفتاح می گوید هرگز به استیو نزدیك نشده است. روز تولد استیو برایش یادداشتی می فرستد اما هیچكدام سعی نكرده اند بیش از این به هم نزدیك شوند. جندالی معتقد است اگر استیو هم اكنون در سوریه بود و نامی سوری داشت، باز هم همین موفقیتها را كسب می كرد. می گوید اگر استیو به او نیاز داشته باشد می داند كجا باید پدرش را پیدا كند.

 

3. او سازنده بازی Breakout است.

اگر از نسل آتاری باشید این بازی را بخاطر خواهید آورد. البته این بازی بعدها بر روی كامپیوتر و كنسول های دیگر بازی هم اجرا شد. در این بازی شما باید با یك توپ و راكت دیواری را تخریب می كردید. این بازی توسط استیو جابز ساخته شده است.

 

4. فرزند اول را نمی خواست

جابز فرزند اول خود را نمی خواست. البته به مرور زمان و با متولد شدن این فرزند كه نامش لیزا است نظر او عوض شد. به افتخار این فرزند Apple III را لیزا نامگذاری كرد.

 

5. گیاه خوار است

جابز گیاه خوار است و تنها ماهی و سبزیجات همراه با تخم مرغ و شیر را به عنوان غذا استفاده می كند.

 

6. او به هیچ خیریه ای كمك نمی كند

هنگامی كه به عنوان مدیر عاملی اپل انتخاب شد همه برنامه های خیریه اپل را متوقف كرد و گفت :صبر كنید تا سود آور شویم" اما هنگامی كه اپل به سودآوری هم رسید خبری از برنامه های خیریه نشد.

 

7. به استیو وزنیاك دروغ گفت

هنگام كار برای آتاری قرار بود جابز و وزنیاك بصورت 50-50 در سود حاصل شریك باشند. آتاری به جابز 5000 دلار پرداخت كرد. اما جابز به وزنیاك گفت كه تنها 700 دلار دریافت كرده است. (هر كسی در زندگی اشتباهاتی می كند.)

 
 

8. او یك بودایی است

او حتی به پیوستن به یك معبد بودایی و راهب شدن فكر كرده بود.

 

9. به كالج نرفت

تنها یك ترم در كالج درس خواند و سپس اخراج شد. بیل گیتس و مارك زاكربرگ هم سرگذشت مشابهی در این زمینه داشته اند.

 

 

10. اعتیاد

استیو دست كم یك بار از مواد مخدر استفاده كرده است. او در این باره گفته است" این كار یكی از مهمترین تجربیاتی بود كه در زندگی كسب كردم".

 

 



آموزش انگليسي در خواب


روشی جدید جهت یادگیری زبان

آیا از یادگیری زبان انگلیسی نا امید شده اید!؟

به كمك ضمير ناخودآگاه درخواب انگليسي بياموزيد!!

فنآوري جديد يادگيري براي نسل جديد و آنها که مي خواهند همپاي سرعت تکنولوژي حرکت کنند.

Sleep English يا آلبوم يادگيري مكالمه انگليسي درخواب مجموعه اي است بي نظير وكامل از 18 درس وتمرين آموزش مكالمات زبان انگليسي كه درسها بصورت گفتاري وبه فرمت فايل هاي صوتي mp3 وبه 2 زبان فارسي وانگليسي همزمان ارائه مي شود. اين صداها با تلفيق دو تكنولوژي زنده نمايي صحنه هاي صوتي درداخل جمجمه يا Binaural Sounds وتكنيك منحصر به فرد همسازي وهمگامي مغزي Brain Synchronizing ازطريق هدفون براي مغزهنگام خواب ، قابل شنيدن مي باشند وبه دليل همراه داشتن امواج خاص فعال سازي ذهن هنگام پخش درس ها ، مغز شما را درعالي ترين شرايط كاري ( يعني درخواب ودرزمان استراحت ) ‌وبه راحت ترين شيوه ، با واژه ها وجملات اساسي زبان آشنامي سازد.
شما وقتي از خواب بيدار مي شويد دركمال حيرت مي بينيد كه نسبت به روز قبل چندین لغت جديد برايتان معنادارشده اند وبه طور ناخودآگاه بخش اعظم مفاهيم مكالمات روزمره ونوشته هاي انگليسي را درك مي كنيد!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: حسن تاريخ: چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to tiktak63.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com